Luxe paasgeschenken

Veel werkgevers en marketeers geven hun klanten alleen een geschenk tijdens de feestdagen aan het einde van het jaar. En dat is juist de periode waarin iedereen dit doet. Regelmatig gepersonaliseerde geschenken aanbieden aan je klanten draagt bij aan klantenbinding en zorgt voor een consistente herinnering aan je merk. Wees de concurrentie voor en ontdek hieronder waarom Pasen een belangrijk zakelijk geefmoment is en hoe je een sterke return on gifting kunt behalen.

LogoLogo-luxe-paasgeschenken

Een vaste klant? Dat is een loyale klant

Het opbouwen van een duurzame relatie vergt tijd en gebeurt niet van de ene op de andere dag. Vertrouwen is het belangrijkste aspect in een duurzame relatie, gebaseerd op expertise, vertrouwen in je vaardigheden, maar ook emotionele betrokkenheid. Toon regelmatig je dankbaarheid aan (bestaande) klanten, want ze hebben niet voor niets gekozen om met je bedrijf en met jou als persoon samen te werken. Pasen is het ideale moment om je dankbaarheid nogmaals te tonen met een gepersonaliseerd geschenk.

De meeste bedrijven denken alleen aan het geven van relatiegeschenken tijdens de feestdagen. Een gemiste kans! Wees de concurrentie voor en zorg voor een consistente herinnering aan je merk bij je klanten. Een gepersonaliseerd paasgeschenk met je slogan en/of bedrijfslogo zorgt ervoor dat je in hun gedachten blijft. Je logo is het gezicht van je bedrijf en communiceert krachtig je boodschap. Klanten herinneren zich dit symbool en zullen sneller aan je denken wanneer ze je product of dienst nodig hebben.

Belang van een contactmoment

Door het geven van een relatiegeschenk tijdens Pasen realiseer je een contactmoment met je klant. Dit is uitgelezen kans dat gauw vergeten wordt door veel bedrijven. De paasperiode biedt de gelegenheid om op een plezierige manier een afspraak plannen met je klanten en elkaar weer persoonlijk te spreken. Je kunt dit zelf doen of via je collega's van de verkoopafdeling. Als je ervoor kiest om de paasgeschenken rechtstreeks naar de ontvangers te sturen, biedt dit nog steeds een waardevol contactmoment door na te bellen en te informeren of het geschenk is ontvangen.

Impact maken met een onverwacht luxe paasgeschenk

Vaak vergeten mensen om hun klanten een geschenk te sturen op onverwachte momenten, zoals bijvoorbeeld met Pasen. Dit kan komen door budgetbeperkingen of simpelweg omdat ze er niet aan denken. Het sturen van luxe paasgeschenken op een minder verwacht moment zal de impact maar liefst vervijfvoudigen. Je klant zal hier totaal niet op rekenen en daardoor aangenaam verrast zijn, meer dan wanneer hij zijn eindejaarsgeschenk ontvangt. De waardering zal niet alleen groter zijn, maar je klant zal het zich ook langer herinneren.

Wil je impact maken en een sterke klantenbinding realiseren, wacht dan niet alleen op de 'standaard' geefmomenten, maar zie het potentieel in die momenten waarop je het verschil kunt maken met luxe paasgeschenken. LogoLogo heeft verschillende luxe paasgeschenken in het assortiment. Neem contact  op met ons team als jij een passend advies wilt ontvangen. Onze specialisten zorgen voor een luxe paasgeschenk dat een onvergetelijke indruk zal achterlaten bij jouw klanten en relaties.

 
Laatst bekeken